Divendres vam viure una d’aquelles jornades que fan bategar l’escola amb una força especial. La Festa Alumni va tornar a omplir les nostres aules i passadissos de somriures, abraçades sinceres, riures compartits i molta, molta emoció. Un dia de retrobaments inoblidables per recordar d’on venim i celebrar el camí recorregut.
Volem donar un gràcies immens a tothom que va venir a compartir els seus records amb nosaltres i, molt especialment, a totes les persones que vau col·laborar i posar el vostre granet de sorra perquè aquesta festa fos un èxit total. Organització, voluntaris, equip… Gràcies de tot cor!
El temps passa, però el vincle es manté. Perquè ahir, avui i sempre… tots som Vedruna Girona!
